Direct naar hoofdmenu / zoekveld
/ Ons lokaal bestuur / Inspraak & participatie / Meldingen & klachten

Meldingen & klachten

MELDING

Onze gemeente streeft steeds naar een optimale dienstverlening. Daarbij kan je ons helpen! Een melding is een eerste vraag naar dienstverlening, zoals bijvoorbeeld een melding van een losliggende stoeptegel. Of zie je iets wat beter kan? Heb je een concrete suggestie? Dan horen we die graag. Je kan meldingen en suggesties online doorgeven via onderstaande button.

 

melding 

 

 

KLACHT

Het kan gebeuren dat je niet tevreden bent over de dienstverlening van de gemeente/het OCMW en een klacht wil uiten. Het bestuur hanteert een klachtenprocedure om klachten te ontvangen, te registreren en op te volgen. Wil je een klacht indienen, dan kan dat via onderstaande button, maar opgelet een anonieme klacht wordt niet behandeld.

 

Klacht 

 

Elke vorm van feedback is welkom, ook een complimentje horen we graag.

 

 

Niet tevreden met de voorgestelde oplossing? Of werd je niet verder geholpen?

De ombudsman van het lokaal bestuur is Bart Weekers en is bereikbaar via:

 

 

Lokale Kamer Vlaamse Ombudsdienst, Leuvenseweg 86, 1000 Brussel

Bart Weekers, Vlaamse Ombudsman, 0499 55 08 98

Dienst Secretariaat

Dorpsstraat 1 bus 1

3665 AS

 

T  089 39 10 12

F  089 39 10 01

E organisatie@as.be

› meer info