Direct naar hoofdmenu / zoekveld
/ Werken & Ondernemen / Werken voor As / Voltijds management assistent P&O niveau C1-C3 ter vervanging van bevallingsverlof

Voltijds management assistent P&O niveau C1-C3 ter vervanging van bevallingsverlof

Vacature voltijds contractueel management assistent P&O niveau C1-C3 voor bepaalde duur ter vervanging van een

Vereisten

We zoeken een flexibel, creatieve en communicatief sterk persoon. Je bent administratief sterk en biedt ondersteuning aan de dienst personeel en secretariaat. Je staat in voor de personeelsadministratie, de voorbereiding en controle van de loonverwerking en je krijgt diverse secretariaatstaken.
Je staat onder leiding van en rapporteert aan het diensthoofd Algemene Zaken.

Voorwaarden

  • In bezit zijn van een diploma secundair onderwijs of daarmee gelijkgesteld;
  • zelfstandig, stipt, verzorgd en correct werken;
  • zin voor verantwoordelijkheid, eerlijk en betrouwbaar;
  • in bezit van een blanco uittreksel uit het strafregister;
  • Je bezit de competenties opgenomen in het functieprofiel of bent voldoende leerbereid om je deze eigen te maken;
  • vlot werken met pc (softwarepakketten) is een pluspunt;
  • Kennis van loonadministratie is een pluspunt

Lees zeker het uitgebreid functieprofiel na.

Aanbod

  • een boeiende voltijdse job in contractueel verband met ingang van 15 mei 2017 tvvv  een bevallingsverlof (vermoedelijk tot begin september);
  • loonschaal C1–C3;
  • maaltijdcheques (€ 8);
  • fietsvergoeding;

Selectieprocedure

De eerste selectie gebeurt op basis van je sollicitatiebrief en CV. De geselecteerde kandidaten worden onderworpen aan een gestructureerd interview op basis van het ingevulde CV-formulier en een test die naar de motivatie, belangstelling en de inzetbaarheid bij de gemeente en de functie peilt van de kandidaat.

 

Diversiteit prikkelt creativiteit.
Kandidaten worden geselecteerd op basis van hun kwaliteiten en vaardigheden, ongeacht geslacht, afkomst, leeftijd of handicap.

Sollicitatie

Meer informatie over deze functie is te verkrijgen op de dienst Personeel van de gemeente AS via e-mail personeel@as.be of telefonisch op het nummer 089 39 10 10.

Solliciteren voor deze functie kan via brief, fax (089 39 10 01) of e-mail (personeel@as.be uiterlijk tot 20 maart 2017 met een motivatiebrief, cv en kopie van je diploma (uittreksel uit strafregister wordt opgevraagd bij aanstelling). Brieven zijn gericht aan het College van burgemeester en schepenen van de gemeente AS, Dorpsstraat 1 bus 1, AS.  Er wordt geen werfreserve aangelegd.

Personeelsdienst

Dorpsstraat 1 bus 1

3665 AS

 

T  089 39 10 10

F  089 39 10 01

E personeel@as.be

› meer info

Vacatures