Direct naar hoofdmenu / zoekveld
/ Werken & Ondernemen / Werken voor As / Deeltijds administratief medewerker toerisme

Deeltijds administratief medewerker toerisme

De gemeente As is op zoek naar een persoon die zal worden ingeschakeld bij de dienst toerisme. Je zal hoofdzakelijk ingezet worden voor het onthaal aan het loket van de dienst toerisme en in het toeristisch seizoen beman je het toeristisch onthaal- en informatiepunt. Je verzorgt de administratie en staat in voor de kassaverrichtingen (registratie en opvolging).  Daarnaast sta je in voor de uitbouw en het mee-organiseren van projecten, activiteiten en feestelijkheden inzake toerisme. Je uren worden gepresteerd op woensdagnamiddag, donderdag, vrijdag en in het toeristisch seizoen ook op zaterdag.

Vereisten:

We zoeken iemand die zowel individueel als in team kan werken. Je staat op een vlotte manier in voor de administratieve ondersteuning van de dienst toerisme. Met je enthousiaste persoonlijkheid zorg je voor een aangenaam onthaal op de toeristische dienst, vlotte ondersteuning en begeleiding van activiteiten, feestelijkheden, uitstappen en projecten voor de dienst toerisme. Je werkt punctueel. Tot slot heb je geen probleem met weekendwerk en avonduren.

Voorwaarden

  • in bezit zijn van een diploma secundaire onderwijs of daarmee gelijkgesteld;
  • zelfstandig, stipt, verzorgd en correct werken;
  • zin voor verantwoordelijkheid, eerlijk en betrouwbaar;
  • gedrag vertonen in overeenstemming met de eisen van de functie (uittreksel uit het strafregister);
  • flexibel inzetbaar en geen probleem met weekendwerk en avonden (vooral in het toeristisch seizoen);
  • je bezit de competenties opgenomen in het functieprofiel of bent voldoende leerbereid om deze eigen te maken.

 

Lees zeker het uitgebreid functieprofiel na.

Aanbod

  • een boeiende deeltijdse job (19/38) met een contract bepaalde duur verlengbaar naar onbepaalde duur;
  • loonschaal C1 –C3 (min. 926,26 euro geïndexeerd bruto maandloon);
  • maaltijdcheques;
  • fietsvergoeding;
  • hospitalisatieverzekering na 1 jaar in dienst;
  • tweede pensioenpijler na 1 jaar in dienst;
  • opleidingsmogelijkheden.

Selectieprocedure

Er zal een schriftelijke proef worden afgenomen op 24 augustus 2017. Na het slagen voor deze proef, word je uitgenodigd voor een mondelinge proef op 29 augustus 2017. Startdatum zou bij voorkeur 4 september 2017 zijn.

Diversiteit prikkelt creativiteit. Kandidaten worden geselecteerd op basis van hun kwaliteiten en vaardigheden, ongeacht geslacht, afkomst, leeftijd of handicap.

Sollicitatie

Meer informatie over deze functie is te verkrijgen op de dienst Personeel van de gemeente As via e-mail personeel@as.be of telefonisch op het nummer 089 39 10 10.

Solliciteren voor deze functie kan via brief, fax (089 39 10 01) of e-mail (personeel@as.be) uiterlijk tot 2017-08-02 met een motivatiebrief, cv en kopie van je diploma (uittreksel uit strafregister wordt opgevraagd bij aanstelling). Brieven zijn gericht aan het College van burgemeester en schepenen van de gemeente AS, Dorpsstraat 1 bus 1, AS.

Er wordt een werfreserve aangelegd voor de duur van 2 jaar.

Personeelsdienst

Dorpsstraat 1 bus 1

3665 AS

 

T  089 39 10 10

F  089 39 10 01

E personeel@as.be

› meer info

Vacatures